Resursi za učenje i poučavanje glazbe na daljinu

Musicators – digitalno glazbeno obrazovanje

Musicators je besplatna mrežna platforma na kojoj učitelji glazbe mogu stvarati i dijeliti vježbe od početne do više razine i dodijeliti ih svojim učenicima, podržavajući sinkrone i asinkrone metode poučavanja.
Musicators je započeo kao strastveni projekt 2018. godine radi eksperimentiranja s digitalnim uređajima u glazbenom obrazovanju. Od tada okuplja nastavnike glazbe iz cijelog svijeta kako bi podijelili svoju glazbu i znanje sa svojim učenicima i kolegama. Učitelji mogu stvoriti petnaest različitih vrsta vježbi nadahnutih Kodály metodom kako bi učinkovito razvili glazbene vještine i kompetencije. Da biste uštedjeli više vremena na pripremi, vježbe se mogu automatski generirati s nekoliko klikova iz novostvorene ili prenesene već gotove vježbe.
Učenici mogu raditi na setovima vježbi na stolnim računalima, tabletima ili čak na mobilnim telefonima bez registracije, a njihovi nastavnici mogu lako pratiti njihov napredak na automatskim izvješćima. Sretni smo što svakodnevno služimo tisućama korisnika koji svjetsku glazbenu baštinu prenose na sljedeće generacije.


SMT – Resources for Online Music Theory Teaching

Nastavni materijali članova američkoga društva za teoriju glazbe, SMT-a, obuhvaćaju:

  • članke, knjige i udžbenike u otvorenom pristupu
  • mrežne stranice sa sadržajima vezanim uz teoriju glazbe
  • mrežne stranice vezane uz odgoj sluha
  • videozapise
  • savjete i smjernice za uporabu računalne tehnologije

Resources for Online Music Theory Teaching

vlastite materijale možete podijeliti preko ovoga obrasca


How to teach music online

Stranica Kraljevskoga glazbenog konzervatorija u Torontu s brojnim webinarima, videomaterijalima i savjetima za poučavanju glazbe na daljinu

https://www.rcmusic.com/teaching/how-to-teach-music-online

         How to Make a Collaborative Performance Video       


Listen-sing.com

Veliki broj jednostavnih i naprednijih vježbi, videomaterijala, radnih listića za odgoj sluha i svladavanje osnova tonskog sloga.


Teoria.com

Vježbe za teoriju glazbe i odgoj sluha, analize glazbenih djela i baza stručnih i znanstvenih članaka.


Open Music Theory

Mrežni interaktivni udžbenik sa sadržajima iz osnova teorije glazbe, vođenja glasova, harmonije, kontrapunkta, formalne analize i dr.


NAfME – Virtual Learning Resources for Music Educators

Veliki broj webinara o nastavi glazbe u virtualnim uvjetima i prilagodbi glazbenih aktivnosti u doba epidemije COVID-19.


Billboard – A Guide to Remote Music Education Resources During the Coronavirus (Updating)


Dr. Tony Bates: The 10 Fundamentals of Teaching Online for Faculty and Instructors (pdf)


Musikunterricht online gestalten

Pregršt materijala za lakše oblikovanje nastave na daljinu u općeobrazovnim i glazbenim školama.


Lehrklänge

Osnove teorije glazbe, tonskoga sloga, glazbenih oblika, analize glazbenog djela, povijesti glazbe, akustike, nauka o glazbalima s pojmovnikom i vježbama. Za samostalno učenje.


Satzlehre – Hans Peter Reutter

Materijali za nastavu harmonije, kontrapunkta i analize.


Gehörbildung / ear training online

Materijali za samostalno vježbanje sluha Visoke škole za glazbu Mannheim. Besplatno uz jednokratnu registraciju. Razine od osnovne do napredne.


Schott – Kostenfreie Downloads für den Online-Musikunterricht

Multimedijski materijali u otvorenom pristupu za uzrast do 18 godina.


IKT u nastavi teorijskih glazbenih predmeta

EarMaster – besplatna verzija

Saša Pavlović o primjeni EarMastera 6 u nastavi solfeggia

S. Pavlović o mogućnostima primjene IKT-a u glazbenom opismenjivanju (2018.)

Disertacija S. Pavlovića nudi pregled i usporedbu tehničkih mogućnosti različitih programskih podrški za glazbeno opismenjivanje


Ton po ton

Platforma igara za razvoj glazbene pismenosti. Hrvatski proizvod prilagođen programima glazbenih škola u RH.


Artusi

Interaktivni alati za vježbanje sluha i izradu zadataka iz teorijskih glazbenih predmeta besplatno su dostupni nastavnicima i samoukima.


SUNY Open Textbooks

Udžbenici u otvorenom pristupu Državnoga sveučilišta u New Yorku